Hyundai

Hyundai prikkelt nieuwe doelgroep: Generation IONIQ

De Hyundai IONIQ richt zich op een nieuwe doelgroep: Generation IONIQ. Met behulp van informatieve video’s, een Augmented Reality 3D App en een moderne car configurator kan de Hyundai IONIQ uitgebreid virtueel vanbinnen en vanbuiten worden bekeken. In de video’s geven bekende trendsetters hun mening over de Hyundai IONIQ. De Hyundai IONIQ Hybrid staat al bij de dealer, de Hyundai IONIQ Electric volgt binnenkort en de Hyundai IONIQ Plug-in Hybrid in 2017.

Met Hanna Verboom een rondje rijden voor een goed verhaal
De Hyundai IONIQ is een auto met een verhaal. Daarom stuurde Hyundai actrice Hanna Verboom met de IONIQ op weg voor een goed gesprek in en buiten de auto met diverse bekende en minder bekende Nederlanders. Onder de noemer een rondje rijden voor een goed verhaal, vroeg Hanna Verboom naar de ecologische voetafdruk van DJ Isis (Isis van der Wel), 538 radiomaker Coen Swijnenberg, Bright-journalist Rutger Middendorp, mede-oprichter Fish Tales Bart van Olphen en Annemarie van der Ven van fashion vrouwenblog Enfait.

De nieuwe IONIQ Augmented Reality 3D App
De Hyundai IONIQ is bovenal ook een innovatieve nieuwe auto. En bij een moderne auto hoort ook een eigentijdse app en een virtuele omgeving. Daarom ontwikkelde Hyundai de IONIQ Digital Hub www.hyundai-ioniq.com/nl. Deze is ook voorzien van de nieuwe IONIQ Augmented Reality 3D App voor iOS en Android. In deze app zijn de drie IONIQ-uitvoeringen vanbinnen en vanbuiten te bekijken via augmented reality. Als met behulp van de app de cover van de IONIQ-brochure wordt gescand, verschijnt er een interactief 3D-model van de Hyundai IONIQ. Natuurlijk kan daarna vervolgens ook het interieur uitgebreid worden bekeken en de IONIQ in 360 graden worden ontdekt. In de app is het ook mogelijk om kleuren toe te voegen, in te zoomen op details en diverse features te ontdekken.

Geef een antwoord