Porsche is niet bang om zijn eigen weg te kiezen. Dat bewees Ferdinand Porsche al met zijn eerste Porsche 356. Toen hij de juiste sportwagen niet kon vinden besloot hij deze zelf te bouwen. Deze vastberadenheid, heldere principes en sterke visie zitten in het DNA van Porsche en hebben ertoe geleid dat er al vele succesvolle modellen zijn geïntroduceerd. Het nieuwste succes is de Panamera. Een sportwagen én limousine geschikt voor 4 personen. Herkent u hierin uw eigen succesverhaal? Deel het met ons en maak kans op een trip voor vier personen in de Panamera naar de oorsprong van Porsche in Stuttgart. De reis is inclusief diner, hotelovernachting, bezoek aan de Porsche fabriek en uiteraard het Porsche Museum. Om deel te kunnen nemen dient u langer dan 3 jaar in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs en minimaal 25 jaar oud te zijn. Deel je succesverhaal hier.
Related Articles
Porsche Kids Rally: voor jong en oud
Omdat de passie voor Porsche voor jong én oud geldt, organiseert Porsche 23 en 24 september voor de eerste keer de Porsche Kids Rally. Bij dit unieke event vormt de bestuurder met zijn kind, kleinkind of jeugdige kennis een team. De eigenaar bestuurt zijn eigen Porsche, maar z’n jonge co-piloot bepaalt als navigator letterlijk de […]
Een halve eeuw geleden: de eerste Le Mans-overwinning van Porsche
Met 19 algemene overwinningen en 108 klassezeges is Porsche het meest succesvolle merk in de historie van de 24 uur van Le Mans. Dit jaar is het een halve eeuw geleden dat Porsche de eerste titel in de Franse raceklassieker behaalde. Op 14 juni 1970 won de Duits/Britse combinatie Hans Herrmann/Richard Attwood de legendarische race […]
70 jaar Porsche fabrieksafleveringen in Stuttgart-Zuffenhausen
Zeventig jaar geleden, op 26 mei 1950, startte Porsche een nieuw succesverhaal toen de eerste nieuwe Porsche bij de fabriek in Zuffenhausen aan zijn nieuwe eigenaar werd overhandigd. Ook nu, zeven decennia later, is het voor klanten nog steeds mogelijk om hun nieuwe auto bij de fabriek van Porsche in ontvangst te nemen. In dit […]