Related Articles
Kia, Rafael Nadal en X-men komen weer samen tijdens de Australian Open 2016
Kia maakt zich op voor de onthulling van een speciale, op de film X-Men geïnspireerde ‘one-off’ Kia Sportage. Deze tweede-generatie Kia X-Car is speciaal ontworpen om de nieuwe film X-Men: Apocalypse en het door Kia gesponsorde tennistoernooi ‘Australian Open 2016’ te promoten. De Kia X-Car – waarvoor ditmaal de Sportage model stond – is het […]
Nieuwe BMW Connected debuteert in Europa
BMW ConnectedDrive verbindt al jaren de bestuurder en zijn BMW. Met BMW Connected introduceert BMW in een aantal Europese landen een allesomvattend digitaal concept dat allerhande diensten aanbiedt voor persoonlijke mobiliteit in de breedst mogelijke zin. De nieuwe BMW Connected app is uitgebreider dan de huidige apps en zal op den duur BMW Connected Classic […]
Volvo werkt voor nieuwe merkcampagne samen met beroemde DJ/producer Avicii
Volvo Cars start met een nieuwe wereldwijde merkcampagne, getiteld ‘A New Beginning’. Voor de creatieve invulling is de Zweedse DJ/producer Avicii in de arm genomen. Op 8 mei is de eerste vrucht van deze samenwerking al te zien. Dan is de presentatie van een muziekvideo: een remix van de song Feeling Good van Nina Simone. […]