Related Articles
Renault vindt de Espace opnieuw uit
De Renault Espace is herboren en als grote, elegante en robuuste crossover vormgegeven door Renault Directeur Industrial Design Laurens van den Acker. De zeer innovatieve crossover van Renault komt in grote lijnen overeen met de concept car Initiale Paris die in 2013 op de IAA van Frankfurt werd gepresenteerd. Net als bij de vorige generaties […]
Nieuwe merkcampagne voor de BMW modellen in het luxesegment
De Beierse premium autofabrikant BMW heeft een innovatieve merkcampagne bedacht om de aandacht van het internationaal publiek te vestigen op het huidige modellenaanbod van het merk in het luxesegment. De zeer exclusieve modellen BMW 7 Serie, BMW 8 Serie, BMW X7 en BMW XM worden gepresenteerd als meesterwerken van design en techniek te midden van […]
Nieuwe Audi A3: premium in technologie en innovatie
Audi heeft de succesvolle Audi A3 op tal van fronten in het nieuw gestoken. De compacte premium middenklasser krijgt nieuwe rijassistentiesystemen, motoren en gewijzigde koplampen en achterlichten. Eveneens nieuw voor de A3 is de Audi virtual cockpit. Ook de Audi S3 krijgt tal van innovaties en is nog sportiever dan voorheen. Samen met de Audi […]