Related Articles
Fiat 500 Spiaggina als exclusief eerbetoon
Ter gelegenheid van de 60e verjaardag van de Jolly Spiaggina en die van de Fiat 500 hebben de creatieve teams van Garage Italia en Pininfarina een eerbetoon ontworpen op basis van de Fiat 500C. Met een gelimiteerde oplage van 1.958 stuks is de nieuwe “Spiaggina ’58” meteen een cultobject dat het geheim van het succes […]
Lichtgevende Abarth ‘Scorpion Skin’ voor KWF
In samenwerking met Pablo Lücker introduceert Abarth de unieke ‘Scorpion Skin’ editie exclusief in Nederland. De schorpioen staat symbool voor het automerk vanwege de overeenkomsten met zijn bekende eigenschappen; klein, snel en krachtig. Minder bekend is dat een schorpioen gemiddeld 16 keer in zijn leven vervelt en dat zijn huid licht geeft in het donker. […]
BMW Concept 8 Serie
In het kader van de strategie NUMBER ONE > NEXT wil BMW Group het aanbod en de omzet in het luxe topsegment vergroten. De BMW 8 Serie Coupé speelt daarbij een belangrijke rol. Of zoals Harald Krüger, voorzitter van de Raad van Bestuur van BMW Group, stelt: ‘Het getal 8 is bij BMW sinds jaar […]