Related Articles
Kia Sportage speelt sleutelrol in Europees succes Kia
De vierde generatie Kia Sportage speelt een belangrijke rol in het Europese verkoopsucces van Kia. Mede dankzij de populariteit van deze SUV produceerde Kia’s fabriek in Žilina (Slowakije) in de eerste zes maanden van dit jaar een recordaantal van 177.900 auto’s (+4,7%), waarvan bijna tweederde een Sportage-badge had. Kia heeft tot eind juli 56.126 Sportages […]
Volvo integreert Spotify in nieuwe modellen
Volvo gaat als eerste autofabrikant ter wereld de immens populaire muziekstreamingdienst Spotify integreren in zijn nieuwe modellen, te beginnen met de nieuwe Volvo XC90, S90 en V90. Dat heeft Volvo Cars bekendgemaakt op de telecombeurs Mobile World Congress in Barcelona. Volvo werkt nauw samen met Spotify om een zo natuurlijk en herkenbaar mogelijke gebruikersinterface voor […]
CASA SEAT opent deuren online
CASA SEAT opent op donderdag 4 juni voor het eerst haar deuren voor de wereld tijdens een online event in het hart van Barcelona. Executives en merkambassadeurs geven online bezoekers een virtuele rondleiding door de verschillende ruimtes om te laten zien wat CASA SEAT te bieden heeft. Eén van de gidsen tijdens de virtuele opening […]




