Related Articles
Renault Group continueert verkoopgroei dankzij complementaire merken
De Renault Group heeft in de eerste helft van 2024 een indrukwekkende groei in verkopen laten zien. Merken zoals Renault, Dacia en Alpine hebben hierin een grote rol gespeeld. De vijf grootste markten – Frankrijk, Italië, Duitsland, Spanje en het Verenigd Koninkrijk – zijn goed voor 62% van de totale verkopen van de groep. Opvallend […]
ŠKODA hoofdontwerper Jozef Kabaň vertelt over vorm en functie
Een interview met Jozef Kabaň, hoofdontwerper van ŠKODA, over de relatie tussen vorm en functie en de nieuwe ŠKODA Fabia. Vraag: Enkele maanden geleden lichtte het studiemodel ŠKODA VisionC een tipje van de sluier op over de toekomstige ŠKODA designtaal. Op welke manier gaat de nieuwe ŠKODA Fabia verder in deze nieuwe richting? Jozef Kabaň: […]
Volvo XC60 breidt voorsprong uit met: ‘World Car of the Year 2018’ award
Volvo XC60 breidt voorsprong uit met ‘World Car of the Year 2018’ award, nieuwe motoren en vanafprijs € 54.995 Met het winnen van de titel ‘World Car of the Year 2018’, kent de Volvo XC60 een vliegende start. Na de succesvolle introductie is de Zweedse premium SUV nog steeds de onbetwiste leider in zijn segment. De voorsprong […]