Related Articles
Volkswagen passeert Mercedes als importmerk occasions
Volkswagens zijn de populairste importoccasions van Nederland. Vijf jaar geleden was Mercedes-Benz nog het meest ingevoerde occasionmerk, maar die fabrikant staat nu op plek twee. De Japanse autobouwer Toyota is op nummer 3 het eerste niet-Duitse merk uit detop 10, waarin vijf Duitse merken staan. Dat meldt CBS op basis van RDW-cijfers. In 2015 werden […]
Populariteit SUV’s in Europa te danken aan moderne moeders, Millennials en Quintastics
De verkoop van SUV’s is in Europa verviervoudigd sinds 2005 en zal naar verwachting blijven stijgen. Volgens een recent onderzoek is dat dankzij de groeiende populariteit onder een opmerkelijk gevarieerde groep klanten. In het verleden koos slechts een select aantal kampeerders, skifanaten en buitensportliefhebbers voor een SUV, maar tegenwoordig zijn ze ook populair onder moderne […]
Nieuwe batterijtechnologie wint BMW Startup Challenge
Baanbrekende batterijtechnologie – ontwikkeld door een Nederlandse startup – die een substantiële groei van de actieradius van elektrische voertuigen én een belangrijke verlaging van de kosten belooft. Dat is de winnaar van de BMW Startup Challenge, een competitie voor innovatieve business die een bijdrage kan leveren aan het vormgeven van de toekomstige wereldwijde mobiliteit en […]