Related Articles
Leapmotor trapt verkoop in Europa af met campagnevideo “The Leap”
Leapmotor, het nieuwe automerk van Stellantis dat gespecialiseerd is in elektrische mobiliteit, maakt zijn debuut op de Europese markt met de campagnevideo “The Leap.” “The Leap” campagne De videocampagne, gecreëerd door Publicis Collective en onder regie van Willam 9, draait om het concept van A Leap Forward. De video toont een symbolische, bewuste sprong die […]
Opel Safety Vehicle viert 40e verjaardag
Het is precies veertig jaar geleden dat Opel indruk maakte met een speciaal onderzoeksvoertuig voor verbeterde veiligheid. Op de International Technical Conference in Londen stelde Opel de ‘OSV 40’ voor, die gebaseerd was op de Opel Kadett C die een jaar eerder was verschenen. De ingenieurs van Opel kregen een vrijbrief om een zo veilig […]
Porsche Car Connect nu ook voor Apple Watch
Porsche is een van de eerste autofabrikanten die het mogelijk maakt om zijn auto’s te verbinden met de nieuwe Apple Watch. Eigenaren van een Porsche die een Apple Watch dragen, kunnen vele autofuncties vanaf hun pols bedienen – ze hoeven hun iPhone of Android telefoon niet meer niet tevoorschijn te halen. De bediening van Porsche […]