Mitsubishi

Mitsubishi introduceert de ASX Connect Pro

Mitsubishi introduceert een speciale uitvoering van de ASX; de Connect Pro. Deze extra variant is gebaseerd op de toch al rijk uitgeruste Intense-uitvoering. Voor de meerprijs van € 110,- is deze ASX uitgerust met onder meer het omvangrijke MGN navigatie-/multimediasysteem met smartphone-connectiviteit. De Mitsubishi ASX Connect Pro is er vanaf € 26.290,-, all-in rijklaar.

In de nieuwe Mitsubishi ASX Connect Pro ben je veilig en easy connected met vrienden, familie en de rest van de wereld dankzij het MGN navigatie- en multimediasysteem. Dit heeft een 6,5-inch touchscreen en is behalve van TomTom-navigatie (Europa) ook voorzien van Bluetooth-connectiviteit voor handsfree telefoneren, DAB+ tuner, een cd-/mp3-/dvd-speler en uitgebreide smartphone-connectie via Apple CarPlay en Android Auto.

Royale uitrusting
De Mitsubishi ASX Connect Pro onderscheidt zich ook met zijn super ‘wide vision’ HID-xenon koplampen met koplampsproeiers en met de optionele exterieurkleur Lightning Blue. Deze fraaie blauwe metallic lak is exclusief voorbehouden aan deze speciale uitvoering.

Verder omvat de royale uitrusting onder meer 18-inch lichtmetalen two-tone wielen, climate control, LED-achterlichten, Hill Start Assist, cruise control, een met leder bekleed stuurwiel en pookknop, een achteruitrijcamera, USB-aansluiting, gekoeld dashboardkastje, verwarmbare buitenspiegels, Keyless Operation System met start-stopknop.

Er is keuze uit acht carrosseriekleuren en twee motorvarianten. De Mitsubishi ASX Connect Pro met 1.6 ClearTec benzinemotor is leverbaar voor de all-in rijklaarprijs van € 26.290,-. Met de 1.6 DiD ClearTec dieselmotor komt de ASX Connect Pro op € 30.880,- all-in rijklaar.

Betrouwbaarste automerk
Met de Mitsubishi ASX Connect Pro zijn kopers niet alleen verzekerd van een rijk uitgeruste crossover voor een uiterst concurrerende prijs, maar ook van een zeer betrouwbare auto. Mitsubishi kwam eind 2016 bij automankementen-test van de Consumentenbond als betrouwbaarste automerk in Nederland uit de bus. En de ASX was daarbij een van de absolute uitblinkers met een rapportcijfer van 9,3.

De jaarlijkse automankementen-test van de Consumentenbond is een online enquête onder eigenaren van auto’s van maximaal tien jaar oud. De vragen richten zich op problemen die in het afgelopen jaar al dan niet zijn voorgekomen met de auto.

Geef een antwoord