Met het studiemodel verschaft Volkswagen niet alleen een realistische blik op een compleet nieuwe SUV-generatie, maar ook op een toekomstig productiemodel. Voor de bediening zijn nagenoeg geen knoppen nodig, waarmee een duidelijke brug wordt geslagen naar de prijswinnende BUDD-e, die op de CES in Las Vegas is gepresenteerd.
Related Articles
Windsnelheden tot 250 km/u in Volkswagen’s nieuwe Wind Tunnel Efficiency Center
In de aanloop naar zijn grootste productoffensief ooit, heeft Volkswagen het nieuwe Wind Tunnel Efficiency Center geopend. Het in Wolfsburg gevestigde centrum – één van de modernste en meest efficiënte in de auto-industrie – heeft een vloeroppervlak van 8.800 m2 en is gecertificeerd om metingen uit te voeren op basis van de WLTP-standaard (Worldwide Harmonized Light […]
Volkswagen I.D. CROZZ: voorbode van elektrische coupé-SUV
De Volkswagen I.D. CROZZ is de derde loot aan de stam van de I.D.-familie. Het studiemodel van de elektrische cross-over utility vehicle (CUV) – die op Auto Shanghai 2017 (19 t/m 29 april) zijn wereldpremière beleeft – blikt vooruit op een reeks elektromodellen die Volkswagen vanaf 2020 op de markt gaat brengen. Na de I.D. […]
Hoogwaardig interieur en geavanceerde technologie voor Volkswagen Amarok
Volkswagen Bedrijfswagens geeft nieuwe foto’s en informatie vrij van de nieuwe Amarok. Deze pick-up van Volkswagen wordt standaard voorzien van een krachtige 3.0 TDI V6 motor, een geheel vernieuwd dashboard en tal van nieuwe features. Voor de bestuurder en voorpassagier biedt de Amarok 14-voudig instelbare ergoComfort stoelen, die zich onderscheiden vanwege hun ergonomische eigenschappen. De […]