Volvo Cars rapporteert recordverkopen in 2017. De wereldwijde verkoop steeg met 7,0 procent in vergelijking met 2016 tot 571.577 auto’s. Groei was zichtbaar in alle regio’s. De verkoop van de nieuwe Volvo XC60 en de totale 90-serie waren de belangrijkste modellen, die het effect benadrukken van het in eigen huis ontwikkelde modulaire platform SPA (Scalable Product Architecture).
Related Articles
Volvo XC40: onvervalste SUV bereikbaarder dan ooit
Volvo introduceert de nieuwe Volvo XC40 T2 benzine met 95 kW (129 pk). Hiermee is de stoere volwaardige SUV met hoge zitpositie bereikbaarder dan ooit. De prijzen beginnen bij € 37.995 voor de XC40 T2 Momentum Core, een nieuwe en extra complete uitvoering met tijdelijk standaard een comfortabele achttraps automaat. Hiermee onderscheidt de Volvo XC40 […]
Volvo Cars onthult nieuwe Volvo XC60
Volvo Cars heeft onlangs op de Autosalon van Genève de compleet nieuwe Volvo XC60 onthuld. Deze vervangt de zeer succesvolle XC60 die negen jaar geleden op de markt kwam en uitgroeide tot de bestverkochte mid-sized premium SUV van Europa. Van deze XC60 zijn wereldwijd bijna een miljoen exemplaren verkocht en vandaag de dag neemt hij […]
Volvo gaat auto’s zonder fysieke sleutel leveren
Al decennialang is het een gewoonte voor autobezitters om een auto te ontgrendelen en te starten met een fysieke sleutel. Dat gaat veranderen! Volvo Car Corporation gaat als eerste autofabrikant ter wereld auto’s zónder fysieke autosleutels leveren. Een unicum in de autowereld. Een koper van een Volvo krijgt straks de mogelijkheid om een applicatie op […]